Content marketing

70 procent van een aankoopbeslissing wordt online gemaakt, vooraleer men met jou contact opneemt. Daarom is het belangrijk om de expertise, inzichten en meerwaarde van jouw bedrijf online te belichten. Die informatie moet dan weer aansluiten bij de antwoorden of inspiratie die jouw potentiële klant zoekt, en dit in de verschillende fases van zijn aankoopproces (customer journey).

Goede content creëert vertrouwen, trekt nieuwe prospecten aan, illustreert voordelen en countert bedenkingen. Ideaal dus om naamsbekendheid te genereren of te boosten.

Een goede contentstrategie is daarbij onontbeerlijk. Wie wil je bereiken? Hoe kan dat in de verschillende fases van zijn aankoopproces, en met welke content. Wie creëert die content en welke vormvereisten zijn daarbij belangrijk? Een contentstrategie is als een kompas voor iedereen die meewerkt aan jouw redactionele inspanningen.

Graag wat meer inspiratie over het hoe en waarom van een goede content strategie?

Download ons e-book

Graag wat meer informatie?

Wil je echt werk maken van de conversatie met je klanten of medewerkers? Zit je graag eens samen om te bekijken hoe Kantara jou daarbij kan helpen? Ik kom graag langs voor een vrijblijvend gesprek.

Download ons e-book

Klanten zijn via verschillende (online) media voortdurend op zoek naar antwoorden. 70% van een aankoopbeslissing wordt gemaakt nog voor men jouw bedrijf en haar diensten kent of contacteert. De juiste informatie, die inspeelt op specifieke informatienoden van jouw (potentiële) klanten, op het juiste moment en verspreid via het juiste kanaal maakt dat men voor jou kiest!

Hoe zorg je daarvoor? In ons e-book "Contentstrategie: waarom maak je er best werk van, en hoe begin je eraan?" krijg je alvast 14 tips! Laat je gegevens hier achter en ontvang ons e-book.

Verplicht