Persrelaties

Een redactioneel stuk in een krant, magazine of vaktijdschrift is gratis, geloofwaardig en wordt veel gelezen. Niet alleen door jouw klanten en concurrenten, maar ook door jouw leveranciers en (potentiële) werknemers.

Een succesvolle P.R.-campagne combineert verschillende storytelling-disciplines en zet in op meerdere media. Kantara bepaalt samen met jou nieuwswaardige berichten, en gaat op zoek naar relevante media die jouw business vooruit helpen.

Je kan bij ons terecht voor:

  • Persbericht & persdossier (redactie, verspreiding, opvolging, rapportering)
  • Persconferentie (organisatie & coördinatie, van a tot z of een deeltje ervan)

Of een persbericht al dan niet wordt opgepikt door de media, hangt grotendeels af van de nieuwswaarde van de informatie. Lees hier onze tips voor een persbericht dat opgepikt wordt door de media of download onze infographic.

Hoe stel je een persbericht opDownload infographic

Graag wat meer informatie?

Wil jij werk maken van inbound marketing? Zit je graag eens samen om te bekijken hoe Kantara jou daarbij kan helpen? Ik kom graag langs voor een vrijblijvend gesprek.